Početna točka uspona je u Ogulinu, u naselju Vučić Selo, kod kućnog broja 14. Tu je mjesto pogodno za parkiranje automobila. Ova staza nosi naziv Ferdina staza, u spomen Ferdi Uršan, koji je bio član planinarskog društva Klek iz Ogulina.

Ova staza je dobro označena i jednostavna za snalaženje. Odmah kod Ogulina, ulazi u visoku bukovu šumu. Ide kroz nju sve do križanja s cestom Ogulin-Bjelolasica. Tu cestu slijedi nakratko te kod napuštenog kamenoloma skreće desno i ponovo ide visokom bukovom šumom, sve do izlaska na travnatu zaravan. Staza dalje slijedi travnatu zaravan, počinje se nešto oštrije uspinjati. Ponovo ulazi u bukovu šumu te ju slijedi do križanja sa stazom koja vodi iz Bjelskog. Malo prije dolaska na zaravan na kojoj je izgrađen planinarski dom, prolazi se pored natpisa: „Dobro došli u carstvo Klečkih Vještica“.

Planinarski dom Klek smješten je na zaravni, u podnožju vršne stijene, na njenoj južnoj strani, na nadmorskoj visini 1000 m. Sagrađen je u periodu od 1954 do 1958 godine. Dom je u naravi kamena zidana kuća sa prizemljem i potkrovljem. U prizemlju se nalazi kuhinja, na katu i prigrađenom krilu spavaonica sa smještajnim kapacitetom 40 ležaja. U principu dom je otvoren za vikende. Njime upravlja PD Klek iz Ogulina. Dom je elektrificiran i posjeduje vodu iz cisterne, koja se sakuplja sa limenog krova doma. U blizini doma nalazi se mali telekomunikacijski odašiljač.

Od planinarskog doma planinarska staza vodi zapadnom stranom ispod vršne stijene, po dosta strmom terenu na kojem treba pripaziti da se ne posklizne i ne padne u provaliju. Malo prije dolaska na križanje planinarskih putova na kojem treba skrenuti desno, prolazi se pored manje špilje u podnožju vršne stijene. Od križanja planinarskih putova započinje teži dio uspona koji vodi uz podnožje vršne stijene.

Ogulinski veterinar Franjo Fink, na poticaj središnjice HPD-a i uz novčanu potporu ogulinske općine, probija 1890. godine put kroz Klečku stijenu do vrha, izgradivši stepenice i na dva mjesta postavlja željezne ljestve. Stepenište je obnavljano nekoliko puta, na kojemu su postavljena užad, a na samom vršnom dijelu i čelične sajle.

Nakon uspona uz stepenište izlazi se na greben - vidikovac, od kuda se pruža lijep pogled na  zaselak Musulinski Potok i Bjelsko. Poslije vidikovca slijedi malo oštriji uspon najprije kratko kroz stijenu uz pomić užeta a nakon toga po tratini dosta oštro uzbrdo do betonskog platoa koji služi kao sletište helikoptera. U nastavku, planinarska staza vodi po po uskom grebenu sve do vrha. Na tom su dijelu postavljene sajle kao osiguranje u slučaju jakih vjetrova ili snijega.

Sam vrh Kleka gotovo je ravan, to je kamena glavica u promjeru desetak metara. Na njemu je smješten telekomunikacijski toranj, a na suprotnoj strani postavljen je  željezni stup usidren sajlama, obojan u crveno- bijelo koji označava sam vrh. Pored stupa ugrađeni u kamen nalaze se žigovi HPS-a i GPP-a.

S vrha Kleka je lijep pogled na Bjelolasicu, Risnjak, Svetu Geru, Medvednicu..., te na cijeli Ogulinski kraj.

Andrej Osrečki ∙ 23. Listopad 2022

Trajanje hodnje bi trebalo korigirati. Vrijeme trajanja je bliže 3h 30min. Na početku staze je također oznaka sa trajanjem 3 i pol sata. Nama je trebalo 3h 45min sa 2 kratka stajanja. Također bi možda bilo potrebno upozoriti manje iskusne i manje kondicijski pripremljene hodače da je staza dosta zahtjevna nakon 6-7km gdje počinje dosta strmiji uspon prema domu a pogotovo prema samom vrhu (što zna biti dosta neugodno ukoliko je staza mokra i vlažna). Sam uspon do vrha definitivno nije za svakoga. Dosta je opasan i treba biti iznimno pažljiv (pogotova pri spuštanju). Inače staza je iznimno lijepa i atraktivna i preporučam je svakome tko je u dobroj kondiciji. Pogled sa vrha je stvarno prekrasan i ostavlja bez daha.