Jankovo brdo (1780 m), najviši je vrh Splitsko-dalmatinske županij. Nalazi se u Troglavskoj skupin.

Sam vrh je granični tako da ga Hrvatska dijeli sa BiH. Izgradnjom planinarskog skloništa na Čorinu Lacmenu (1574 m) koje se nalazi u neposrednoj blizini Marina bunara, ovaj dio Dinare biti će puno bliži i posjećeniji nego do danas.

Posebnost ovih lokaliteta za koje se traži zaštita, zbog njihovih prirodnih ljepota sigurno će privući puno planinara i biciklista.

Ovi prostori zbog svoje udaljenosti su gotovo nepoznati a izgradnja boravišne infrastrukture biti će dostupniji širim masama. Jankovo Brdo za sada nije posebno označeno.

Na Jankovom brdu postavljeno planinarsko sklonište. To je šesterokutno metalno sklonište crvene boje, istog oblika i veličine kao i sklonište na Lišanjskom vrhu. Unutar skloništa su klupe za sjedenje.

S ovog vrha pružaju se  široki vidici na sve  s obje strane dinarskog masiva. Posebno se doima pogled na Dinaru i njen vrh Sinjal,na Veliki bat, Janjčiji vrh- Žrvanj, na Kijevski bat i Svilaju, na Troglav i da ne nabrajam dalje – nezaboravni vidici.

Na vrhu ima samo geodetska točka i ostaci bunkera hrvatske vojske. S vrha su vrlo lijepi vidici u svim smjerovima.